10.10.2014

Colours of the rainbow

Ihan järkyttävä ilma jatkuvasti, sataa ja tuulee, eikä kyllä yhtään huvita lähtee ulos jos ei oo pakko! Hyvä tekosyy istua sisällä ja nauttia leffoista ja ennenkaikkea uusista meikeistä.

Mun Ebaystä tilaamat luomiväripaletit siis saapuivat viimein ja voi luoja tätä ihanaa värien kirjoa! En oo juurikaan tottunu käyttämään värejä meikatessani, mikä osittain on johtunut huonolaatuisista ja -pigmenttisistä luomiväreistä. Nämä on ainakin edellisiin verrattuna tosi pigmenttisiä, tietenkin Ebayn laatua ei voi verrata esim. johonkin Sugarpillin luomiväreihin. Mutta mulle riittää hyvin kun vasta alottelen näiden värien kanssa läträilyä :D Ainoa huono puoli näissä paleteissa on se, ettei tässä oo mustaa ollenkaan, mun oma musta on tosi huono, mikä näkyy tuossa ylemmässä meikkikuvassa, koska violetin päällä kuuluisi olla kunnolla mustaa.

Tässäpä muutama kuva paleteista ja mitä oon niillä tähän saakka saanut aikaiseksi. Yks suurimmista ongelmista mulla on se, etten saa otettua tarpeeksi hyviä kuvia. En saa vangittua meikkiä kameraan yhtä hyvin kuin miltä se näyttää livenä. Uutta kameraa en kyllä ole ostamassa, että saa nähdä sitten mikä tähän on ratkaisu...




Paketissa on siis yhteensä 3 palettia.



Kuvaajan moka, meikissä on kahta erilaista turkoosia luomiväriä ja sain niistä vain yhden vaaleansinisen möykyn...

4 kommenttia:

  1. Olen etsinyt juurikin tuolaisia luomiväripaletteja jo pitkään, millä hakusanoilla löysit ebaysta, paljonko maksoi ja suositteletko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä linkki: http://www.ebay.com/itm/251634566281?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Ja voin suositella, on ihan hyvä pigmenttisiä ja vielä varmaan kun hommaisi jonkun kunnon pohjustusaineen niin saisi varmasti kaiken pigmentin esille :)

      Poista
  2. Uutena lukiana tässä röyhtäsen huomion hakuisesti. *röyh* :D
    Sanonpa vaan että hurjasti karehrin sun meikkaitaitoja ! Kävin ite about kuukauden maskeeraus'koulua ja totesin ettei oo mun juttu. :D Nii ja katoin sun vanhempiaki postauksia ja vooooi vidu kun sun punanen tugga.. ♥__♥ Nii ja oot ihan törkiän nättiki ja tua sun tyyli on ihan miuli !! :D

    Huomiohakuisesti linkkaan sulle mun blogin jos vaikka muuten vaan käyt vilasees jos kiinnostaaaaaa, ei siis pakko oo. :D
    http://vonsoona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :D <3 nyt kun sais vaan taas päivitettyä tätä kun on jäänyt taas hieman vähemmälle lähiaikoina kun ei oo ollu mitä päivittää :D

      Poista